Caring is creepy

Imorgon kommer Erika o Axel äntligen hem från Italien. Har saknat de sen i fredags morse. de åkte i torsdags eftermiddag. Kommer dok inte hinna träffa dem förrän lördag eller söndag.
 
Imorgon fyller Odan 21 små år. Jag kände mig jättegammal när jag var 21. Känner mig ännu äldre nu kan jag säga. damn it. 
 
Jag är glad. På fredag, trots mördarjobbdag, tänker jag så fort jag slutat kasta mig på tåget till fina Uppis! Lyssna på Patti och dricka vin o öl med bra folk. åh! Fint väder ska det bli också. Just nu känns det lite för bra för att vara sant. Nåt skit hinner säkert hända. inställt tåg eller annat vider, men än så länge håller vi tummarna. Håller även tummarna för att Rickard ska hinna hem från Ungern, därifrån han tänkt lätta först på söndag. dock verkar tre snygga brudars närvaro i hemstaden smälla högre? det tackar vi för!
 
 
Annars då. Mycket skulle kunna sammanfattas såhär:
 
...later. skulle man också kunna lägga till.
 
 
jamen nejmen. är nog once and for all trött på barnsligheterna nu. tack för mig, ta nästa tjej, liksom.
 
 
adjö vänner
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0