how you're the light over me

FÖRKYLD
 
asså OJ vad jag inte varit förkyld eller sjuk på länge inser jag nu. vad dålig jag är på det. även mamma uppmärksammade att jag "är sjuk som en man".. dvs jävligt drygt. att jobbandet drar igång på riktigt imorgon känns ju sådär måste jag säga. 
 
har förkylning till trots haft en jättejättefin helg. I fredags var det reunion med sambo och frida hemma i uppsala. stort hänggäng i slottsbacken och sen svantes. hur mysig och lyckad kväll som helst, förutom att toves cykel fick punka. sånt suger. Igår var det sängläge i stort sett hela dagen och sen en dusch och hem till elin, där det bjöds på ytterst oklar och freestylad sangria och sen lite dans på hottan. idag är jag som en urvriden trasa. 
 
Erika kom in på utbildningen i Uppsala, så nu blir vi tre i lägenheten! Ska bli jättekul. the more the merrier. rickard tyckte att vi skulle slänga in en kille också, bara för att leka lite med dynamiken liksom. spännande! men nej. tack.
 
 
äej fyfaan vad min skalle gör ont! och andningsvägarna har svällt igen till gränsen av oanvändbarhet. antar att det är syrebristen som gör mig så konstig, likosm mjuk i kroppen..? eh
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0