täcker över ljudet av sms som inte kommer

Börjar bli förkyld. Fucking great, när det ska jobbas, kalasas i Västerås och annat sköj framöver. Tack världen.
 
Rolig info: mina halsmandlar är typ.. slemmiga. jätteläskigt ser det ut! som om någon spottat snor på dem typ. jag tänker inte titta på dem igen på typ ett halvår. grossed out 2.0. vad har jag gjort med dem?!
 
 
Min hjärna är trött. Trots att jag inte gör någonting som kräver direkt tankekraft. Det irriterar mig, som en klåda man inte kan klia. Jag måste göra något åt den, men det är det där med tillfälle..
 
 
 
jag tror inte alls på nåt mer
för jag trodde en gång på det här
 
Å jag ska dansa för att hjärtat blöder
ska dansa för att hjärtat blöder
om ett år eller två kommer det här va över
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0