why can't that always be

Idag står det Johanna i almanackan, vilket resulterat i att jag fått TVÅ kakor bakade åt mig, samt en present som pappa tydligen köpt när vi var i Visby. tack för det! Nu är jag mätt på ananaspaj och kladdkaka med grädde, samt har en fin tvål som doftar gudomligt!
 
Bra dag, med andra ord. 
 
Igår fick jag och Erika, efter en förmiddag av fika och loppisbesök i Norberg, idén att gå en liten sväng. En sväng som blev 1,2 mil. det var inte ens jobbigt! wii! Idag har jag gått 8,8 km so far. har lite skavsår av skorna dock, så blir nog inge mer idag. men inom 24 timmar gick jag alltså drygt 2 mil! Kan inte känna att det gjort något positivt på min fysiska form dock, med tanke på att min diet denna helt bestått av bakverk, choklad och en massa mat. det är tur att helgerna är korta...
 
Axel, pappa och erika har dragit och skjutit. japp, det är sånt vi gör här på landet. dyr ammunition ödslas på tavlor med djurformade bilder. ah well, whatever floats their boat.
 
har tittat på ett anständigt liv i helgen. den är så jävla bra. den är så tragisk, men så viktig. jag är glad att den finns.
 
 
imorgon ska det knegas igen. heja heja!
 
 
adieu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0