everybody has got a hungry heart

Lägenheten.
 
Eftersom bilen är megapaj och hos doktorn åkte jag med mamma in till sala idag. hon började 06.30. Det är typ 2,5 mil till stan. Enough said. Jag skönk ner i den mjuka dubbelsängen tills solen gjorde det omöjligt att ligga kvar.
 
Jaha. hade hoppats på odadejt, men det ser ut som att det blir Erika o Axeldejt istället. Verkligen inte dåligt! Promenad, fika, sommarmys i solen. Jag älskar sommaren. Along with resten av svenska folket..
 
Det har slagit emot mig som en vägg, det här sommarlovet. Känner mig som en urvriden disktrasa både fysiskt och emotionellt. Trött på känslan av att behöva läka hela tiden.
 
Ska äta frukost och göra mig i ordning. Blir prommerundan runt rättspsyk (vardagsedge, kommer man eller kommer man inte möta a lunetic?), kalkbruket (inte sagt att det inte finns lunetics därinne också), och mamre (DÄR finns det med säkerhet galningar!). haha nejmen. Bra sväng. Mycket grönska kombinerat med mycket sol.
 
speaking of sol så vill jag ha nya solglasögon!
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0