got a nasty habit called rock n' roll

man bloggar mindre när det händer mindre. antar att det är lika bra.
 
Igår vart det jobb. Idag har jag träningsvärk och mår som ett vrak. shit. Nejmen det var en fin dag. Solen sken och jag fick gå stan, vilket är rätt omväxlande även om det är ett av de största med sina dryga 800 hushåll (lägenheter o villor alltså). Mitt i trappspringandet ringer rickard, han visar sig vara i sala på visit, så det blev ett litet spontanhäng med postutdelning och catch up. Jättekul! När jag kommer hem inser jag att karln har fyllt år, hela tiden (obviously) utan att säga nåt.. va fasen?! det blev ett sms, där han tyckte jag var "ljuvligt entusiastisk".. tydligen tar inte alla så seriöst på det där med födelsedagar.. eh
 
 
imorgon är det midsommar, och i vanlig ordning verkar kvällen inramas av strilande regn. hoppla!
 
har invigt mammas födelsedagspresent nu ikväll. en grill. jag och pappa flippade lite med marshmallowsen så nu är jag sockermätt 2.0. dags för dagens andra halvmilspromme. japp, ni läste rätt. jag promenerar en mil om dagen, nästan varje dag. that is why i'm hot, hot.
 
 
adieu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0