Lusse Lelle

 
Har haft en bra dag. Promme med syster, en sväng på stan, häng på Johanssons, ett par bekanta ansikten gick förbi. En nick här, en flyktig kram där. Det vanliga "läget?" "längesen!" och "vad händer ikväll då?". Ikväll har jag skjutsat syster på grillhäng vid Hällsjön, ätit god middag och ska nu hänga med Axel och Erika. Kanske en film.
 
Lyssnade på calleth you, cometh I i bilen. Var längesen jag hörde den nu. Kommer ihåg när jag hörde den första gången. När pappa vred upp ljudet på radion och sa att det här, det är en bra låt! Idag var den mest öm.
 
 
Ibland tror jag att det spelar ingen roll hur rätt man gör. det blir ändå fel. Ibland finns inget rätt, utan bara fel eller mer fel. Jag är bra på att gå på de finterna och jag finner mig själv ofta stående med en djävul på varje axel, med en omöjligt mjuk landning.
 
Är så trött på att landa hårt.
 
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0