Call it fate, call it karma

För att försvåra det lite extra har jag nu köat dem efter varandra på spotify. Strokes nya platta Comedown machine och Depeches Delta machine. Jag kommer att blanda ihop och säga fel, men vad gör väl det. Musikvåren 2013 är ju bättre än på många herrans år! nordpolen, depeche, håkan, strokes, hästpojken.. NAVET!
 
fick besked om sommarjobb igår. två veckor i juli och två i augusti. med chans till mer visserligen men FAKK detta kommer bli en fattig sommar!!! och då har jag bara 2000 kvar av den här månadens löning och det har inte varit månadsskifte än och jag måste köpa kursböcker för 900. jag kommer bli förbannat smal iaf, för kmr behöva leva på vatten och havregryn...
 
nej. blir till att dra i lite trådar eventuellt. ett till jobb för att försöka skrapa ihop ett par tusenlappar iaf, så man kan gå ut nån gång ibland. festivaler och resor är ju bara att glömma (i år också). nya kläder och skor till sommaren.. nej. trist är det, men så kan det vara när man är student.
 
lyssna på musik är iaf (nästan) gratis!
 
ikväll blir det häng och catch up med fina fina Maja och Julia. Triss i ess ju!;)
 
 
pengar är mitt livsproblem. jag känner på mig att jag aldrig kommer få känna känslan av att ha. bara känna att det går ihop sig. att kunna unna sig utan att det svider i alla organ samtidigt när man köper något man egentligen inte behöver. att jag dessutom är intresserad av HELT fel saker för att bygga karriär, stadig inkomst, villa och volvo är ju inget som bidrar till att lugna min själ.
 
fan.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0