darkness on the edge of town

Faan. Förkylningen har mig i sitt våld. Har flyttat mig från sängen till soffan och ska nu snart börja göra mig i ordning och hasa till skolan. Filmvisning, vilket inte känns alltför drygt.
 
Något som känns betydligt drygare är kvällens pubrunda. HUR ska jag orka? Damn that. Återstår att se om det blir eller ej. Orvars redan kl 18. sug. pubhäng utan röst känns sådär.
 
men men.
 
 
Debatt på tv om att lägga ut bilder på sina barn på nätet. Själv skulle jag aldrig göra det.
 
 
usch. har den där gnagande känslan av stress i kroppen. Behöver skriva en reflektionsuppgift och förbereda fredagens  redovisning lite, men FAN vad det ska kännas segt att dra igång. Planerar att göra det imorgon. Det borde vara förbjudet med eftermiddagsföreläsningar, för man får inte ett piss gjort mellan nio/tio och ett (VEM får det?!!). När man kommer hem igen är klockan fem. värt. mitt effektivaste pluggpass är numera mellan halv åtta och tio på kvällarna. sugerrrr. nästa termin hoppas vi på bättre tider jao!
 
 
Jag vill att det ska bli sommar. Det ska bli så skönt. Kommer sakna uppsala dock, eftersom att flytta hem till sala inte längre innebär reunion med de gamla vännerna då de dragit därifrån lite mera permanent än jag. fawk. men men. dela en lägenhet på 27 kvm med två systrar lär ju bli precious. vi är osams rätt så mkt på 220 kvm, när vi gets together i typ 36 timmar i sträck på helgerna.. nu kmr vi dessutom behöva sova i samma säng. oh jesus.
 
men men. blir nog bra. vi är ju av samma kött och blod. hur illa kan det bli?
 
(var något darrig på handen när jag skrev det där sista fan)
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0