Dom mörka molnen

Nymålade naglar. Kan vara det drygaste som finns. Man känner sig handikappad när man inte kan ta i någonting. Aldrig torkar det nån jävla gång heller. Fattar egentligen inte varför man gör det, men det är rätt snyggt, så jag suffer through it.
 
Millis lagar mat. Har färgat hennes hår på förmiddan. En ombré. Det var rätt piece of cake faktiskt och hon blev fin. Erika och Axel har kommit hem, så vi hinner hänga lite innan jag drar till oda ikväll. Nu sitter de ute och solar.
 
Kort och koncist inlägg i dag märker jag. Med militärisk effektivitet och precission redogör jag för mitt så kallade liv.
 
Kvällen blir förhoppningsvis kul. Upplagt för skön kväll. Förkrök med maja och oda, vin prat och skratt (förhoppningsvis haha) och sen hotellet för att se labyrint. Fasen vad soft det vore som tönthottan hade kört med lista ikväll. Då hade man sparat 120 krispiga csnslantar. damn this little town.
 
ah well.
 
adieu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0