flytt ifrån boys don't cry

kewk.
 
japp, ni läste rätt. ett könsord, om än lite halvcensurerat.
 
Detta språkbruk grundar sig i att jag nu alltför länge tittat på bra musikvideor och klädsajter och är inspirerat men samtidigt ganska pank. de pengar jag har måste gå till mat, påskfjädrar (japp, allt för stämningen!) och kurslitteratur. Innan jag kan slänga pengar på tygstycken att pryda min utsida måste jag dessutom låta någon utbildad ta hand om mitt hår innan det faktiskt ramlar av, samt restaurera min underklädslåda innan de plaggen självantänder av ren desperation över att behöva vara så trasiga och urtvättade. kamikazetrosor liksom, som offrar sig för att nåt bättre ska komma. typ. äh.
 
eftersom jag just nu borde förbereda morgondagens redovisning sitter jag självklart med annat. nämligen klipper ihop bilder av grejer jag vill ha från hm (HUR lame?!). jaja. nåt ska man göra.
 
se och häpna:
 
Sen är det ju också givet att jag självklart kommer bli en lyckligare människa om jag kan köpa dessa saker och att jag nu kommer förbli miserabel och allt jag tycker om kommer försvinna förr gott och jag kommer dö ensam.
 
låter det lite väl? kan säga att det är ungefär så det går till i en shoppingsugen tjejs hjärna när hon inte har så mkt cash som hon skulle önska (vilket hon aldrig aldrig har). kan tänka mig att det är ungefär samma tankebana som hos en kåt kille kl kvart i två en lördagnatt..
 
?
 
ohkej. too far?
 
Kolla på Håkans nya video! Den är bra. Älskar hur den drar fram mörker över honom på nåt sätt. älskar även att han har lite längre hår. han passar i det.
 
 
adjöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0