i still not sure what i stand for

Har ångest över hur mycket pengar jag handlat mat för den här veckan. Fan! Mat är otacksamt att lägga ner pengar på. Man äter upp det, sen är det borta. Köper man kläder har man dem kvar. Man kan dessutom sälja dem om man skulle vilja och få tillbaka lite av pengarna.
 
åh.
 
aja. bot och bättring. bättre planering och smartare köp i guess lär ske.
 
bra lördag. långpromme med tove, plugg, häng, mys och bra chatthäng med oda nu ikväll. ett varmt bad och nu en romcom. no strings attached. känner att den kommer tala till min själ.
 
hrmp.
 
igår såg jag och tove en bra film. the informers. den har fått rätt kasst på imdb, men vi gillade den som fan!
 
har blivit en filmknarkare. igen. jag trillar dit med jämna mellanrum.
 
but i love it. filmer är bra älskare. de sviker fan aldrig.
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0