saknar dina höfter åka upp och ner

Svtplay, min kärlek. Har kollat ikapp tvcirkeln, där de diskuterar Girls. Fan vad bra de gör det. Johanna Koljonen, Nour el-Refai och Linnéa Wikblad. Har man inte sett girls så ska man göra det. Kille eller tjej spelar ingen roll.
 
Sitter och sneglar mot den döda blomman i vardagsrumsfönstret. Kommer på mig själv med att tänka att vi måste skaffa en ny innan grannarna ser den. Fan vad jag ska vara pk-svennig ibland.
 
Internet är tvärsegt och jag bli mer och mer irriterad. skyller på hungern som jag snart ska göra något åt. känner mig konstig i huvet av för mkt kaffe och behöver börja plugga lite. thug life.
 
ser fram emot helgen. labyrint spelar i sala, vilket kanske kan locka hem maja. hoppas! de spelar på fredag här i uppsala, vilket talar emot, men damn it gal, come home!
 
fråga doktorn på svt1. kan vara the most lame. har tryckt på mute. varför stänger jag inte bara av?
 
måndagsapati.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0