sätta hårt mot hårt

AHAHA! P3 nyheter, alltid lika upplyftande. Tydligen varnar ergonomer nu för att man kan få ont i nacken av att titta ner på en I-pad för mycket och länge. De kallar denna nya åkomma för.. PADDNACKE!
 
omfg. skrattade rakt ut. kan vara det töntigaste (roligaste) ord jag hört sedan Stefan droppade vällingsmälla (tydligen är man dödsmätt. paltkoma, har jag använt tidigare)
 
så passa er. musarm och paddnacke. de läskiga djuren tar över våra kroppar.
 
 
redovisning om Jehovas idag. har förberett mig minimalt, för att jag tydligen är ineffektiv och lat these days.
 
eller för att vi är jättemånga och mitt avsnitt är pyttelitet.. kan vara det också, eventuellt.
 
 
annars då. har kommit igång med twitter igen sen några veckor. har glömt hur nice det är. så, vill man åt mina tankar så fort de dyker upp så bär man följa GffrY @ twitter.
 
woop!
 
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0