under cover of darkness

Den är tydligen gammal, men vafan. Den är ju ASKUL!
 
 
Tove älskar 9GAG. jag känner att jag kommer utveckla begär efter den om jag börjar titta in på den lika ofta som hon, så jag låter bli. Många posts där är skittråkiga, det finns så många no-lifers, men shit alltså. ibland träffar de spot on.
 
Annars då. Hittade tentan på studentportalen trots att den inte skulle ploppa upp där förrän imorgon kl 8. Nu sitter jag med stressklump i magen och försöker bryta ner den i delar, få grepp om den, göra en plan, allt för att kunna sova. för att tillåta mig själv att sova istället för att jobba med den. Fan, jag kommer bli min egen död. En stor fet arbetsnarkomani comin' up!
 
På fredag släpper Strokes nytt och jag LÄNGTAR! Ska lyssna på den när jag är klar med tentan, som belöning liksom. Åååh.
 
Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0