bara för en månad

att beskriva i ord hur jag känner mig just nu är oviktigt.
 
låt mig bara säga att: första dagen av b-uppsatskursen. hitta material, kom på syfte och frågeställning, bestäm vad du ska ha för litteratur, böcker och artiklar, skriv ner det. klart på måndag.
 
PANIKEN.
 
vad ska man skriva om? vad ska man ha för litteratur? NÄR ska man hinna läsa den? vad ska man ha för fråga? vilka teoretiker kan appliceras på resonemanget? VILKET resonemang?
 
VAAA
 
 
ååååh fyfan. efter besök på två olika bibliotek, många kilometers vandring, tre timmars läsande, en halvtimmes gråtande i telefon med mamma och en burk potatissallad senare har jag nåt jag känner att jag är intresserad av. hittade en bok med artiklar, etnografiska exempel, som har några nyckelord attached: etnicitet, identifikation, och Ungern. jag är intresserad. jag hoppas min uppsatshandledare också är det..
 
 
eeehrmhm
 
nu måste jag sova. mår illa av stress och trötthet. liite mer läsa först bara, sen hoppas jag på sköna drömmar.
 
 
fml.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0