frankie says relax

jag är stressad. nästan mer än jag klarar av. igår kväll och inatt var jag under isen. idag ligger jag som en tjock säl och pendlar mellan fast is och svinkallt, mörkt vatten.
 
MEN nu ska jag plöja artiklar och litteratur och försöka mosa ur mig en frågeställning som jag sedan kan skriva om.
 
usch. jag hatar när allt ligger i ens egna händer. jag litar inte på min egen förmåga. jag är tidspessimist.
 
just nu vill jag ha info om nationalism i ungern. antropologisk ska den vara. det är synd, för det finns mkt statsvetenskapligt om det. hmm.
 
 
nej. jag är trött på att det känns som att myror har disco i mitt huvud.
 
JAG vill ha disco.
 
men det kommer väl antar jag. om tre veckor är skiten klar (förhoppningsvis).
 
 
hejdå lilltå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0