Hela mitt liv har jag väntat på livet

Jaha, nu ska det tydligen regna imorgon.
 
Fakk å dö va.
 
Var för längesen jag tittade på torkel i knipa nu.
 
någon jag nyligen pratade med i berusat tillstånd sa att den tittat på smala sussie. vem?! tror att det var en kille, men är osäker. shit. SÅ fantastisk film, som min sambo inte sett (!!!). she's in for a treat. önskar typ att jag aldrig sett den, så jag kunde se den igen och bli överraskad.
 
Idag var dagen jag skulle förbereda opponeringen till måndag. ahaja. än så länge har jag: städat mamma o pappas nedervåning, läst lokaltidningen, ätit frukost, druckit kaffe, sparkat ut hunden. Nu lär det hända något.
 
Ser fram emot imorgon. Först en heldag med släkten på mammas sida ute hos mormor och morfar. God mat, och än godare bakverk, hehe. På kvällen vin och bästa Maja. Åh åh.
 
 
Jag är glad men jag kallas Smutser
 
 
 
adjö
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0