last of the summer wine

Sitter just nu och tänker att jag nog borde börja skriva analys av min uppsats. Första handledningen idag gick bra. Ska köra på bara. Vill egentligen vara klar med den till nästa veckas handledning så att jag kan få tips på småsaker då, så jag slipper ordna med sånt efter sista handledningen dagen innan deadline..
 
Känner ändå att fan, det går rätt bra nu.
 
Glass vid ån med michelle idag. dessa soliga, varma dagar sabbar mitt blodsocker lite. blir sugen på saker hela tiden. not good. nästa vecka ska det tydligen bli PISSväder dock, så då är det väl slut på glassätandet, fotbollsölandet och fikandet.
 
om tre veckor har jag sommarlov. eller egentligen typ två och en halv. galet! TRE månader ledigt exakt på dagen. 3 juni till 3 september. flippar ur lite av glädje vid tanken.
 
blä. nu fick jag stressångest. fan.
 
har gjort en jättestor post-it på skärmen på datorn. den lyder: ANALYSERA MERA!
 
haha.
 
piska först, morot sedan. heja johanna!
 
 
adjö
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0