plötsligt händer det inte igen, och du är ensam

 
Ensam hemma. Tove är och tränar och just nu ÖSregnar det, så jag hoppas att hon inte är på väg hem. Då behöver hon inte duscha..
 
Vi ska ha filmkväll. Hon har inte sett trainspotting och jag har inte sett the perks of being a wallflower, så vi kör full satsning med två rullar på en kväll.
 
Igår var en bra dag med fint väder. var ute och gick tre gånger (!). Tove longboardade och jag gick brevid. jag provade. hon fick hålla i mig. tjejen utan balans, det är jag det. tydligen. longboard var dock betydligt softare än skateboard. har fortfarande men efter att ha stått på axels skateboard i asfalterad nedförsbacke typ förrförra sommaren..
 
Efter longboardturen som christian över på picknick med jordgubbar, kakor, melon och vinmys ute i gräset. När solen gick ner blev det mer vin och lyssnande på vinylskivor. Fin kväll!
 
 
Lyssnar på härliga, våriga vapnet och tänkte äta lite kvällsmat snart. stressen inför den här veckan har gjort mig illamående. mådde bättre tidigare idag, så gjorde våfflor och kokade egen (!!!) jordgubbssylt till. kvinnan kan!
 
har passat på att äta upp mina snickers nu när Söder inte är hemma. En jordnötsallergiker och en jordnötsälskare i samma hushåll är en missmatch utan dess like.
 
Har hunnit med att rensa ur våra garderober lite idag. toves utrensning resulterade i två nya tröjor åt mig och en lite hög till myrorna. jag slängde ett gäng gamla linnen, klippte och modifierade ett par jeans, en tisha och en klänning, fyllde på kassen till myrorna, samt en kasse som ska hem till landet och ersätta lite av de trasor (bokstavligen) jag hasar runt i där hemma.
 
beställde just tillfällig eftersändning av min post över sommaren. dammgatan 1B, sala. woop! längtar lite.
 
 
adjö
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0