springa ifrån mig själv

Tove longboardpremiärar. Jag vill lära mig och åka med henne. Så att vi kan cruisa runt och äta glass och ta kort på varann (internskämt).
 
Just nu mår jag rätt bra. Har skrivit fyra sidor av min uppsats (vilket var minimi-antalet sidor till handledningen på torsdag) och tänkte skriva mer i helgen. Ska läsa in lite material nu innan jag tar fredagkväll. Imorgon ska jag dessutom ge mig själv en timmes sovmorgon tror jag.
 
Det som tär just nu är osäkerheten. Kommer mitt syfte ens att bli godkänt? Om inte är ju allt detta gjort i onödan? Eller? Det ger mig enorm ångest att tänka på. Jag peppas av Tove som säger att jag nog har så pass mkt koll vid det här laget vad som är relevanta källor och hur man skriver. Jag hoppas att hon har rätt.
 
Något man INTE ska göra när man har uppsatsångest är att läsa exempel upplagda online. GUD vad bra de är och snygga och grundliga och allt. De jag tittat på har dock varit 20-25 sidor långa B-uppsatser. Vi är begränsade till 3000-3500 ord, vilket inte blir mer än typ 9-10 sidor. Det kan ju bara betyda at tjag inte kommer kunna vara lite grundlig och gå till botten med precis allt, eller?
 
Åh fyfan.
 
Ska sluta tråka ut er med min oro nu. Den ska få fortsätta karva av min insida istället.
 
Klassen ska ut och ta tentaöl (förra tentan hade deadline i söndags ju) och klubba på snerikes. jag gillar inte snerikes, så jag låter bli. Har dessutom ingen festlust. Gick upp för oss idag att vi tydligen visst har sommarhyra, vilket vi (jag) stensäkert trott att vi inte hade. Är alltså med andra ord typ.. pank.
 
måste läsa en artikel nu.
 
adjö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0