we could build a spaceship

Jag sliter som ett djur. Det ska gudarna (och min handledare) veta.
 
En inledning, ett syfte och en metod. En bakgrund med begreppsförklaring samt en presentation av de två teorierna som ska få vara med och analysera resultatet.. det är vad jag åstadkommit igårkväll och idag. drygt 900 ord.
 
Hela alltet får vara max 3500. Jag sitter nu med hur många artiklar som helst som ska få fragment plockade ur sig för att försöka forma en begriplig text. Många artiklar är dessutom olästa.
 
ångesten.
 
dags att äta lite lunch. sent jag vet, men korppen är som tidigare skrivet här lite.. ur slag.
 
 
ni som just nu avnjuter en härlig, röd, ledig dag: DRA ÅT ***
 
 
adjöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0