can you feel the thunder

.. för det kan jag. Den är vid horisonten. Den beräknas dra in nästa vecka. Jag stålsätter mig, men det går än så länge dåligt. Jag är rädd för åskan. Den ger en dålig känsla i min mage.
 
Har flugit runt och städat lägenheten inför Cias besök om ett tag. Det finns en chans att hon har med sig sin hund. Jag hoppas! Har varit och handlat fika åt henne och Erika, har knäskurat (!) hallmattan, som Erika dammsög igår men som såg ut som skit igen redan på förmiddagen. Har varit på systemet inför helgen. Pricy. Har cyklat i motvind och handlat mat. Jobbigt som fan. Har skrivit observationsprotokoll, ritat en bild i paint(!) över V-Dalas nedervåning.. och ja. Tänkte att jag skulle spela lite, men fingrarna vill inte lyda. Igår höll jag på att tappa en skål soppa över hela matbordet bara för att handen inte vill gripa tag. Skulle behöva en pluggpaus, alternativt en räntgen av min hjärna. Eh.
 
Längtar efter morgondagens tapas-lunch med fina flickorna, därefter hem och fixa och göra sig klar för kvällen som bjuder på vin, v-dala och kristian anttila. Blir fint det!
 
Nu kom erika hem! Dags för häng, om jag så ska tvinga henne. har inte pratat med någon på hela dagen..
 
eller jo, tove kom jag på nu.. eeh
 
 
adjöö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0