discover the whole world on the way

Torsdag kväll. Redan snart helg igen. Känns som nyss jag åkte tillbaka hit från Sala i lördags!
 
Har haft en jättebra vecka med olika arkivbesök varje dag. Imorgon ska jag gräva lite i folkrörelsearkivet och se om jag hittar nåt jag kan använda till min presentation på tisdag. Håller tummar och tår!
 
I tisdags hittade jag ner till Vdalapuben en sväng och drack öl och vin med Rickard och Carl. Lite random men väldigt kul. Bland annat blev det lite barnprogramsnostalgi. Nyss trillade en pollett större än en höjdhoppsmadrass ner i mitt huvud och jag kom på namnen på samtliga karaktärer i dessa barnprogram. Pass på: 
 
Bob och bobek:
 
 
och pat & mat:
 
 
Leve Tjeckoslovakiska barnprogram!
 
(gillade de aldrig. sjukt dryga)
 
 
Nu blir det te!
 
adieu
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0