från ingenstans med blixt och dunder

usch, idag är det segt i lägret. Förkylningen står och stampar någonstans mellan bakhuvud och bihålor och kroppen kan inte riktigt hålla temperaturen känns det som. Har dubbelt så mycket kläder på mig som jag brukar och ändå slutar inte rysninganra komma med jämna mellanrum. Segt! Ingen fara på taket än dock, då jag egentligen inte behöver må bra förrän på fredag. 
 
Igår var det inte nådigt. tvådagars är så inte min grej! fattar inte hur alla gör? Hade roligt när det varade dock, så jag antar att det var värt det. 
 
I lördags var det alltså husfest i klasskollektivet. Förfestade hos felicia och gick sen vidare bort till svartbäcken. Jämfört med tidigare fester tkr jag inte att denna fick nån riktig fart, men jag hade en bra kväll ändå. 
 
Sista intervjun idag, observation imorgon, sen börjar fältarbetet närma sig sitt slut. Bara uppsatsen kvar, vilket känns sådär alltså! Vet inte riktigt vad jag ska skriva, hur jag ska hitta tillräckligt med skriftliga källor till mitt material, vilka teorier jag ska använda, hur jag ska analysera. med andra ord: jag fattar inte riktigt hur jag sak få ihop en bra uppsats på bara ett par-tre veckor! på något sätt måste det gå dock, så det är bara att bita ihop och skriva fingertopparna blodiga.
 
Ska vara på blåsen kl 15 .OSUGEN på att cykla dit bort måste jag säga. orimligt mycket uppförsbacke är det. Att cykla hem dock är inte det jobbigaste man varit med om direkt. den resan testkördes i lördags förmiddag och hade det inte varit svinkallt hade jag nästan njutit av fartvinden i håret. nu är det förmodligen den som gjort mig förkyld och jävlig. aldrig ska man få vara nöjd. haha!
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0