let me show you how it's done

Något har hänt. Kanske är det bara ren trötthet, att jag helt enkelt inte orkar mer skola nu efter en intensiv termin. Jag kommer bara inte igång känns det som. Tänkte börja skriva på det minililla PM:et som ska göras i samband med fältarbetet. Det går SÅ segt. Kommer bara inte igång! Olikt mig, som brukar kunna skriva en hel hemtenta på bara typ tre dygn. Bådar inte gott inför uppsatsen som sparkas igång om en o en halv vecka. Helvete vad ångest.
 
Idag har vi bara en intervju inbokad. Känns som en skön kontrast mot gårdagens tre. Imorgon har vi två, sen får vi ta helg! Eller ja, helg och helg. Skriva, lyssna på inspelningar och skriva lite till. Fältdagboken, PM:et, observationsprotokoll, ljudfilsreferat.. och så transkriberingen. ngmfngm
 
Det är dock inte synd om mig, inte om man jämför med Karin och hennes plugg. Jag har ångest över en uppsats som i fördigt skick ska vara 15 sidor. Hon ska lämna in tre ggr 50 sidor. Som erika upplyste mig om igår: Ah, hon ska alltså lämna in tio gånger så mycket som du"
 
Mmm. Om det ändå kunde lindra smärtan från oket av press som just nu känns som att det krymper min längt med ca en centimeter per dygn. Dvärgväxt here I come!
 
Det ser ut att bli Ikea ikväll med tove o erika. skönt med ett litet avbrott från allt det dryga. har dock knappt några pengar kvar att spendera, men ett hem som skulle behöva lite ljus och annat mysigt inför en jobbig tid i skolan. allt för att hjälpa upp nu känner jag!!
 
nej, nu ska jag komma igång med PM:et. uäh
 
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0