most peculiar man

simon and garfunkel-eftermiddag. Regnet strilar utanför fönstret och Tove är och gymmar. Jag har läst pluggbok och ska läsa lite mer. Byta sängkläder ska jag göra också.. och diska. Rolig info.
 
Jag önskar att regnet kunde lägga av, men det ska det tydligen inte göra förrän imorgon. trist. Man blir frusen av det här vädret. Ute är det redan mörkt fastän klockan inte ens är fyra. Det är tur att det börjar bli ljusare igen redan om en och en halv månad! Längtar
 
 
hmm nu ser jag som av en händelse att tove är online på facebook? hard work or hardly workin därborta va? haha. då kommer hon nog snart hem. dubbelblöt. 
 
jag har börjat vakna på nätterna och vara helt kallsvettig. supervidrigt! jag undrar varför. drömmer inget konstigt, har inte feber, har varken varmt eller kallt i lägenheten.. kanske är slutet nära, vem vet.
 
nej usch. så ska man inte tänka, för rätt som det är händer det. har fått bevis för det på ett alldeles för abrupt och jobbigt sätt nyligen. 
 
 
ikväll ska vi till matilda och dricka vin och därefter till vdala där vånna inget spelar. jaa!
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0