son of a bitch

Skitmycket att göra och tänka på resulterar i att det blir lite slöskrivande på bloggen. så kan det va!
 
Är nu klar med dagens agenda. Observationprotokoll från gårdagens intervju är skrivet, fältdagboken är uppdaterad, handledaren mailad, litteraturen utläst. Jag ahr varit ute och sprungit, kört lite mage/rygg/plankan, badat, lyssnat på podcast, diskat, kollat på unga mödrar danmark (JAPP, äntligen nya avsnitt ute, mhehe) och ja, det var väl min dag i punktform.
 
Snart kommer det ramla in folk här. Dels de som bor här, Tove och Erika, men även Frida, som ska bo här i helgen. Ska bli kul! Jag har lobbat för och fått igenom att vi ska ut och äta ikväll. Jag vill käka på Plock och det verkar som att det ska bli verklighet. Amanda är också invited till vår dinner date. Ska bli kul!
 
Igår var Matilda och Carl här och hade plockmat och disneykväll. Årets första glögg dracks (rickard uteblev från denna sammankomst då kan deklarerat att han minsann ska göra egen glögg. ehrm) och vi tittade på prinsessan och grodan. Så härlig musik i den! Åh! Superbra kväll verkligen, som ska göras om när tillfälle dyker upp.
 
Lyssnar på Henric de la Cour och känner lite smärta i maggropen över att det förmodligen inte blir nån tur till Vdala imorgon för att kolla på hans spelning. Jag vill så det värker, men känner inte särskilt stor lust att gå utan sällskap. Kan hända att det dyker upp någon som ska gå, har inte hört runt på allvar än, men mina planer för kvällen är iaf Hannahs inflyttningsfest tillsammans med Frida. Ska bli kul!
 
nu kom erika. oh la la, i bara underkläder. tänk vilken lyx jag har att bo med så snygga bruds.. haha! 
 
 
adjö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0