Stories for boys

Två intervjuer avklarade innan klockan slog tio imorse. Fint det! Nu chillar vi lite innan vi har ännu en nere på stan vid 16. Det ligger på nu, jävlar vad vi sliter. Just nu har jag dock lite stiltje. kan inte göra så mycket mer innan Felicia har skickat en ljudfil. Vilket jag hoppas att hon gör snart.
 
Ikväll kommer Ellen och Jonna hit. De ska intervjua Erika. Känns nice att vi kan hjälpa varandra inom klassen med att få tag på informanter, för damn det är inte lätt att få ihop så mkt som tolv pers på bara fem dagar! 
 
Sitter som på nålar. Kan inte slappna av. Litteratur-PM:et som ska in tillsammans med allt annat ligger som en blöt stressfilt över min kropp. Vill komma igång med det, men är osäker på hur det ska vara utformat. Bara 2 A4-sidor skvallrar om att det bör vara konkret. Men konkret innehållande vad? Eeeh. Ska googla på PM etnologi. Man bör aldrig göra sånt dock. Minns att jag googlade antropologi B-uppsats och ville skjuta mig i huvudet. Varför hamnar bara d elängsta, bästa och snajdigaste exemplaren på internet? 
 
Karin smsade och hade en pikant problem. Det stormar ibland även på linköpings universitet till synes. Oh jesuses! Det här med grupparbeten är ju lite speciellt alltså. Jag tackar han där uppe varje dag för att jag har en tvårbra fältarbetesgrupp. annars hade dessa veckor varit än mer ångest. 
 
Det verkar som att vintern har parkerat över landet sverige nu. ingen varm dag så långt prognosen visar. KUL.
 
Nu ska jag läsa bok och ha lite mer pluggångest. Det senare är inget jag direkt siktar på att ha, men det liksom kommer på köpet så fort man inte tänkt på något på ungefär en halv sekund.
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0