Running to the sea

Jag vet inte var jag ska börja riktigt, mycket har hänt det senaste dygnet, men som grund kan sägas att ja, jag är iklädd betongkeps. Eller betonghipstermössa, som är det senaste jag sportar om söndagmorgnarna. Men okej. Målet för gårkvällen var Uplands 04-släpp där Jens Lekman DJade. Det hände ju då INTE, due to för lång kö blev det istället Svantes och Palermo. Vet inte hur mycket spirituosa som åkte i från start till mål, men uppenbarligen tillräckligt mycket för att vakna på annan adress än hemma OCH dessutom ha planterat stulen ljung i karlns balkonglåda innan det däckades. EH? Kan sägas att jag inte gjorde detta ensam, vi snodde varsin och planterade varsin. Rickards planta var dessutom ner en sväng i toaletten. Jävligt oklart varför, men det syntes på och i toan imorse att den varit där i alla fall..
 

 
spana in dubbelhakan. vad händer med mig?
 
aja, en bild ifrån kvällens andra förfest. Hon som syns på bilden heter Fredrika och är flickvän till kvällens värd, Jonte. Den första förfesten bestod av mig och Matilda som lyssnade på bra musik och drack vin och öl i sken av stearinljus. mys! Hos Jonte träffade vi Rickard, Adrian och Alicia och lyssnade på vinyler. däribland Abba, haha. En fin kväll!
 
menee ja nej.
 
får ångest när jag tänker på att min cykel står vid upplands. eller ja, jag hoppas innerligt att det gör det och inte blivit fraktad därifrån. då ska jag grina i tolv dagar och därefter knycka mig en ny. varför det lämnades där är jävligt oklart. både jag och Rickard hade cyklar, men ingen av oss kom ihåg det vid hemgång. palermo gör dåliga saker med hjärnan. imorgon blir det hämtning av cykel!
 
Fick en bild skickad till mig från millis idag. den föreställde hennes och emmys halloweencupcakes. OH JEEZ. så fantastiskt fina! Rickards kommentar var: "att en person född 1996 kan göra sånadär!". och ja, det känns helt sjukt. bäbisarna har vuxit upp och vi 90:or är old as fuck.
 
 
imorgon börjar vår arkivvecka. jag har ångest över att uppsatsen är nära och jag fortfarande inte vet vad jag ska skriva om. jag vet heller inte vad jag ska skriva c-uppsats om, starting efter jul. på alla föreläsare låter det som att man typ borde ha en plan för ALLT, helst nyss. kan inte ens dra djupa andetag när jag tänker på uppsatser.
 
fy to the fan.
 
 
adjö
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0