what have I done, oh my God

 
En kaffe på ungdomens hus igår med Matilda. Fick flashbacks från tiden då man var 16, hängde på Café PastL när det var torsdagskväll och spelningar med unconditionals, tact, blixtlås och allt vad de hette. Man tyckte att bandkillarna var coola. Hahahah ååh! Det var tider det. Jag hade ju inte trott på det ens lite om jag fått se in i framtiden där asså..
 
Om en halvis ska jag vara på Ofvandahls för att intervjua Felicias styvbror. Det ska bli spännande! Alltid lite läskigt att prata med folk man inte känner och aldrig någonsin har träffat. Huvva. Får gömma mig bakom en stoor tekopp och glittra med ögonen så ska det nog gå bra. eh.
 
Måste komma ihåg att haffa en svart bläckpenna och nåt blomaktigt eller så tills ikväll. Då är det födelsedagsfest med 80-talstema. Kollade på en svensk dkoumentär om skinheads igår med Erika. Och nej, det var inte den från -87, utan en follow up på hur det gick för dem sen. vilket var inte too good... uäh.
 
raggare, mods, punkare, skinheads, kickers. varje decennie har sin egen "problematiska" subkultur. 
 
enligt vädret SKA det vara sol atm. kul skämt.
 
kommer bli förkyld inom en snar framtid. Har två tvådagarshelger framför mig. sen uppsats. OOhwii, det ligger på nu!
 
 
puss goodbajj
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0