dance my tears away

Ännu en dag som enbart gått åt till plugg. Fyfan. Sitter just nu ocih sliter mitt hår över en uppgift som nog är meningen ska vara enkel, men som verkligen inte är det. Orkar inte. Min hjärna känns som en svamp efter endast en pluggpaus på hela dagen då det intogs en bananpannkaka och kollades på sista avsnittet ever av breaking bad. 
 
Imorse (nåja, halv elva typ) var jag ut och sprang en sväng. Det var jobbigt som fan, men lika skönt efteråt som det var drygt just då. Heja heja!
 
Behöver läsa mera. Mera och mera. Behöver framförallt förstå mera. Jag kan inte ta till mig. Mitt huvud vill inte lära sig. Helvete.
 
 
Spotify är ena fenor på att rekommendera musik! En sjunken själ tackar och tar emot
 
om jag flydde nu skulle jag fly till dig
- Fjäril

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0