halfway through

Tove sitter på golvet i hallen och väntar på bussen. Hon ska iväg och skriva tenta nummer 2 av 3. Jag har precis skrivit klart tentafråga 2 av 4, ska snart köra lite ass and abs-övningar (japp, jag har en app för sånt numera, heeeh) och därefter in i duschen. Efter duschen blir det mer tentapluggande. Längtar INTE.
 
Varför jag skrivit klart halva tentan när den inte ska vara inne förrän nästa torsdag? För att jag hatar att skriva tenta. Jag vill ha det gjort. Inget att dra ut på. Vill dessutom ha höstlov. Fucking fantastiskt med en heeel vecka bara superledigt!
 
Ska försöka att inte tänka på den fina, ljuva ledigheten riktigt än dock. Jag känner att jag då sjunker skrämande nära vad som nog skulle kunna benämnas vid mild depression.
 
Vädret är röva, vilket hjälper lite. Sitter med ett smerk och tittar ut på eländet. Jag behöver inte gå ut förrän ett tomt kylskåp tvingar mig, vilket efter en snabb överslagsräkning torde ske på fredag.
 
nej. nu ska jag få min mage att svida. av crunches (och visst mått pluggstress)
 
 
adjö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0