jag kan inte hindra dig.

Regn alltså. Höststorm sägs det. Här blåser det inte än så länge, men värre verkar det vara i Halmstad enligt axels snapchat. shiet.
 
är just nu bored beyond my mind. Kvällen är verkligen den tråkigaste tiden på dygnet om man inte är upptagen med nåt speciellt. kan inte fatta att klockan bara är halv tio!!
 
det är skönt med lov dock. att inte känna att man egentligen borde plugga varje sakeund man lägger ifrån sig böckerna. Att jag borde fundera ut vad jag ska skriva i min b-uppsats försöker jag mig i skrivande stund mig på att förneka. går sådär uppenbarligen.. eh
 
 
annars då.
 
har en klump i magen som aldrig ger med sig. den knyter sig snarare hårdare och hårdare för varje varv hjärnan tar runt sin egen axel. det är en såndär klump som, för att använda sig av alltid så användbara BD, kommer hamna på the dump of broken dreams. det börjar bli en stor hög där nu.
 
 
 
adjö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0