keep your head up

Några dagar sedan sist. Vad har hänt? Ny dekurs som verkar bli intressant. Ångestframkallande mycket prat om C-kurs och kandidatuppsats (skjut mig. nu). Premiär för V-dalas nya klubb.
 
En bra vecka med andra ord. Gårkvällen var super. Erika och Felicia följde med mig och Tove hem till Matilda och hennes mysiga lägenhet dit folk trillade in vartefter kvällen gick. Träffade en hel hög trevligt avestafolk (!), drack vin och hade det bra. Därefter blev det dans. Tror att det kan bli en riktigt bra klubb det där. Härligt!
 
 
Tankarna flyger runt i huvuvdet. Både snälla och dumma tankar slåss om min uppmärksamhet och jag börjar bli trött. Jag är trött på att inte veta, inte förstå, inte våga lita på, att misstro, nedvärdera, minimera, ignorera. Ni förstår. 
 
Tove är hos Hanna och äter lasagne och spelar spel. Själv har jag varit bakfullare än på länge och legat på soffan och läst avhandlingar hela dagen (pluggat med andra ord). 
 
asså helvete. såg nu att i ruset igår har någon lajkat en profilbild på en gammal erövring på min facebook. TACK as. tove trodde sig veta vem som gjort det. minns vilka som kollade när telen gick runt och jag är inte förvånad över hennes vittnesmål. suck.
 
jaha nähe. lite lonely här. ska nog ringa musen.
 
adjö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0