that sound you hear ringing in your ear

Idag har jag spenderat pengar. Mycket. Så nu ha rjag ångest i hela kroppen. Det suger att vara född med skitkassa ögon. Hade gladerligen sprätt iväg ett par lakan på kläder, skor, frisörbesök, mat, VAD SOM HELST. men nej. det är nu lagt på små platsbitar som ska sitta mellan mina ögon och resten av världen. KUL!
 
En sak som dock var kul när jag satt hos optikern var att de ringde till min gamla optiker i Sala för att få lite uppgifter om exakt hur svinsopig min syn är. När hon la på sa hon att hon skulle hälsa från Sebastian. Åh gulle Basse! De andra kunderna kollade på mig, men det gjorde inget, för glad blev jag!
 
Bra föreläsning idag! Oscar Pripp kan sin grej. Gillar honom riktigt mycket! Något jag dock inte är jättesugen på är tentan som ska skrivas med start tisdag. Shit alltså. Känns verkligen som att det var nyss vi skre senast. Fyfan. Nåt som dessutom suger sönder är att det är löning/csn OCH teknologerna kmr va nytentade nästa helg (mitt under mitt brinnande tentakrig) så ALLA kommer vilja festa och göra roliga saker och jag kmr vara stressad. Not fair. Nu när jag har tid och lust att göra saker är alla upptagna med plugg. Fakk that.
 
 
fan. har en crush. såg honom idag. fick ett pirr i magen som sen utvecklades till blodsmak i munnen. typ. så drygt är det att det är som det är.
 
Köpte ett par vackra byxor idag. Sammetsjeans. Svarta med hög midja och tighta ben. Ska användas flitigt!
 
Nåt som ska användas mindre flitigt nu ett tag är mitt bankkort. God damn it.
 
 
Adieu
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0