when you stumble in the dark

Har just skickat in det mest bajsnödiga jag någonsin levererat i skolsammanhang. Fy fan. Skola suger. Iaf när man måste prestera något, eh eh. Aja, nu är det lugnt fram tills imorgon. Eller ja, ska läsa ut en bok bara. Trettio sidor. Känns för tillfället inte som någon större bedrift.
 
Jag längtar till juni!! 
 
helvete. kom på att det måste sökas vårtermin också. helst nyss. gör det nu. har fortfarande inte riktigt bestämt mig för vad det blir och nu finns ingen tid att fundera så mycket på det. det blir blunda och trycka. det finns viktigare beslut än vad man ska bli när man blir stor. 
 
vad man ska äta till middag nu snart till exempel.
 
råkade se nu att kursen jag läser nu kostar 39 000 kronor om man inte är med i EU. tänk på det en stund.
 
 
tjo
 
adjö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0