you make me wanna shout

TENTAN ÄR KLAR!!
 
fyFAN så otroligt skönt! Dör lite.
 
Eller asså okej, kan väl sägas att jag inte direkt jobbat ihjäl mig idag, det mesta var klart igår redan, men efter att ha varit och lämnat tillbaka böcker på bibblan och avslutat det sista, redigerat lite, gjort klart seminarieuppgiften som ska med vid inlämningen och passat på att göra ett internet-test som hörde till tentan så är jag nu helt färdig och HELT LEDIG till måndagen den 4:e.
 
Detta ska firas med städning av lägenheten. Sexigt, jag vet.
 
Tove är iväg och skriver sista tentan. Träbyggnad. Om städning är osexigt är det INGENTING mot träbyggnad. Har varit med på en av deras föreläsningar. Det var psykiskt nedbrytande. Dock tycker jag att de är coola, ingenjörerna. I salute you guys. Mest för att jag är tacksam att ni utbildar er till det, för ingenjörer behövs och att ni gör det betyder att jag slipper. Hehe
 
Spotify är just nu segare än lösviktsgodiset på coop. Synd, för jag hade tänkt börja följa kusin Frida eftersom jag sett i facebookflödet att jag nog vill provsmaka hennes en spellista medan jag städar..
 
ngmngmdn
 
 
 
adjö vänner
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0