gryningen kom som ett dån

En av de segare dagarna på länge. Vdala igår, måste erkännas, levererade ej. Då pratar jag musikmässigt alltså. Sällskapet var det inget fel på! Nej, de som stod bakom mixerbordet hade mycket dålig smak och danspeppen uteblev. Trist! Särskilt med tanke på vilket superröj det förmodligen var på smålands och hur mkt jag kmr få höra det i skolan på tisdag, haha. 
 
Idag har jag roat mig med att läsa lite avhandling, samt läst, tittat, förundrats och skrattat åt bloggen katastrofala omslag. Vill man besöka den (det vill man), klickar man HÄR
 
Borde kanske förbereda inför imorgon, då det ska analyseras intervjumaterial med clara. vi ska dock inte ses förrän runt 15, så det borde jag hinna med på förmiddan. Länge leve den helgade söndagen!
 
Vill ha godis. Toves prasslande med lösgodispåsen är tålamodsprövande för en som har det godisfritt denna helg. ngmngmn. har dock en mango som ska få sin en omgång idag, efter att ha legat och gonat i ett soligt fönster sen i onsdags. gott ska det bli!
 
ett tämligen oinspirerat inlägg ska här få sin ände.
 
adjö vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0