Better off dead

 
 
Inatt har jag legat och tänkt på plugget med dig bredvid. Nu tänker jag på dig med plugget framför mig.
Om ändå det hade synkat bättre.
 
 
Gårkvällen var bra. Kolla på grabbarnas fotbollsmatch som studntals bjöd på riktigt bra lir! Riktigt kul att se. Stimmade lite på kanten med Tove och Gustav. Därefter hem till Matilda för folköl och häng, sen intog en bra kvartett Vdalas pub för en öl. Sedan blev det cykel i motvind och uppförsbacke med belöningen att få se nytillskottet i gitarrsamlingen. Blev lite kär. Så snygg! åh. 
 
Imorgon är det skärtorsdag, vilket betyder hem till landet för att fira påsk. Med lite tur kommer jag då att få träffa denna filur:
 
 
tummar hålls!
 
Ikväll är det Elin och Alexanders gemensamma 25årsfest. SÅ peppad! Ska bli kul att få göra sig riktigt jävla snygg, träffa typ världens härligaste människor och bara dansa och må bra.
 
 
adjö

Kommentarer
Postat av: Karin

Du har tur ;)

2014-04-16 @ 18:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0