Det är ok om du glömmer mig

Hurulas platta kom ut på sporify idag. Äntligen! Jag gillar det jag hör. Inget nytt under solen, men det är vårigt och bra.
 
På tal om vårigt så önskar jag inget hellre än att kunna sitta ute och ha det bra idag. Inte behöva sitta inomhus och knappa ner teoriavsnittet av uppsatsen. Jag njuter dock av lugnet här hemma. Solen som strålar in genom fönstret och tystnaden omkring mig. Inte för att Tove är högljudd när hon är hemma direkt, gör snarare en jämförelse med en stimmig campuskorridor. Ännu en positiv grej med solen är dock att det blir väldigt lugnt på campus. Igår hade vi blåsen stundtals nästan för oss själva och när jag vi gick vid 18 var fellow students nowhere to be seen.
 
Ah nej. Mina attention spans är lika korta som vanligt. På tio minuter plugg går tjugo minuter prokrastinering. Skulle behöva vända de siffrorna. Jag gör det.. imorgon.
 
 
 
 
 
 
Lova och skjut mig om jag nånsin blir som dom
 
 
 
Jag ville glömma dig just som du var
 
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0