little fang

Skriva C-uppsats. Har försökt rycka igång idag. Kommentar efter dag 1, efter ett par timmars plugg effektiv tid: FAAAN VAD JOBBIGT DET ÄR! 
 
Bådar gott detta. Känner mig som ett busigt barn på dagis som inte alls vill sitta still under frukstunden typ.. eh. Om ett par timmar får jag gå på bio med Rickard, Carl och Tove iaf. Alltid något! Vi ska se "Något måste gå sönder". Har high hopes.
 
Lär duscha. ugh. jobbig grej. börjar bli som mina vänner maja, julia och karin. "vadå? ska vi gå ut? men då måste man duscha ju?". Jag menar, man har gjort det rätt jäkla många gånger nu. Man tröttnar ju! Går inte att variera på så många sätt direkt..
 
näe. nu lär rumpan upp från stolen.
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0