nu vaknar staden långsamt

En markant förändring i mitt vardagliga beteende har inträffat från och med jag vet inte när, men nyligen. Jag, Johanna E Hellstrand har PRATAT TELEFON jääättemycket och länge med folk till lite höger och vänster och mest hela tiden. Vem hade kunnat ana? Var ute och sprang/promenerade och kom in för en timme sen ungefär. Sedan dess har jag hunnit med två tjugominutare med två olika personer. vilken karaktärsmodifiering från min sida!
 
ah well. 
 
Idag opponerade vi på varandras PM och hux flux så hade jag 15 hp denna termin. SÅ skönt. I och med detta kommer jag inte att behöva göra om hela C-kursen om jag skulle tappa brutalt nu på slutet och inte få ihop nån uppsats. flippar lite av glädje när jag tänker på det.
 
annars flippas det inte mycket här borta. livet är just nu väldigt tungrott på grund av saker jag inte kan göra särskilt mycket åt. det är jobbigt, men hanterbart. jag letar ljus, men förr eller senare är det någon eller något som kommer med det. 
 
borde ta en dusch och sluta sitta på toves soffa och vara småsvettig efter dagens (lätta, men fortfarande) fysiska ansträngning.
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0