the dream is dying

Vill vara ute i solen. På bryggan med kaffe och Matilda. SItter hemma på mitt rum med fördragna gardiner och skriver på något som jag inte vet vad det ska bli. Vad det över huvud taget kan bli. Heja mig och uppsatsen från helvetet.
 
Antonia har varit ljusglimten på min dag än så länge. Improivserad pastalunch med efterföljande bananpannkaka och kaffe. Prat om plugg, bostäder, pojkar och livet. Nu tänkte hon gå ner på stan, jag ska sitta kvar och invänta att det blir seneftermiddag, då jag ska träffa Matildan och låna klänningar till onsdagens festligheter.
 
Hatar att vara förkyld och hemförlovad av en jävla uppsats. Vill ut och springa, röra på mig och svettas. Känner mig som en stor klump av löst sittande materia. INTE kul!
 
Bättre tider kommer komma. Sämre också, oj oj, men de försöker vi att tänkta bort nu!
 
 
puss och adjo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0