youth knows all the pain

Här sitter jag och ser ut som något katten släpat in.. minst! detta med en frisyr som plockad ur gökboet och  i en tröja som jag nog lika gärna skulle kunna vara utan, då dess färg är minst sagt neutral. I bakgrunden syns Tove, som gjort sig redo för en kväll av spex och dans för en massa dinerande män. JAPP, här sitter jag och försöker krossa patriarkatet uppenbarligen helt på egen hand!
 
 
Lider när jag ser den här bilden på mig själv. 24 yr old virgin med grisrosa hy. det får man tro om man vill. fnizz.
 
 
Nu har pluggpausen varat alltför länge. En tur ner till stadsbibblan, en välbehövlig sväng in på ica och så den sedvanliga vändan på systemet. Detta efterföljt av en balja kaffe och en titt i metro. Nu: Back to business!
 
Ikväll blir det ÖG med Matilda och Erika. Blir bra.
 
adjö
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0