livet förändras, vart jag än går

Vaknade idag upp till ett antagningsbesked.
 
Idé och lärdomshistoria A. 
 
Jag är kluven. På mer än ett sätt. Jag kan fortfarande göra kandidaten. Jag orkar nog egentligen inte, men jag KAN. Tanken på att aktivt välja bort det smartare plågar mig faktiskt. Jag är inte särskilt ung längre, jag har redan mycket csn-lån. Jag borde kanske bara maxa. Men ma ska orka leva också, finns det de som säger och just nu säger jag inte emot.
 
Det är fortfarande tidigt. Jag skulle vilja att ett visst sms ramlade in i min inkorg. Det kommer det att göra, förr eller senare. Jag vill minst lika gärna att ett visst mail ska få ett svar. Ett positivt ett, tack.
 
 
Nu blir det en tekopp framför nyhetsmorgon. Om jag får plats brevid erika som tydligen slaggat på soffan hela natten. Hon och hunden. Weirdos, men jag gillar dem!
 
 
Adjö vänner
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0