om jag bara kunde fylla ditt hjärta med godhet

svek, ånger, hat
 
ett samtal och ett bankuttag senare så var du borta ur mitt liv. där ute ska du stanna och med lite tur kommer vi kunna åtminstone samexistera i samma stad när tid har fått passera.
 
att se in i dina kalla, kalla ögon och säga hejdå var det svåraste och det skönaste jag någonsin gjort.
 
 
 
tack alla ni, och ni börjar bli många, som istället är så fantastiska. älskade vänner. vad vore jag utan er?
 

 

Och jag minns så väl när jag såg dig första gången

Du skrev sånger

Du var patetisk när jag såg dig

Precis som dina sånger

 

Att förlåta dina synder var ett misstag

Ett misstag


Allt vi gör får konsekvenser, så se upp med vem du sårar

Om jag bara kunde fylla mitt hjärta med godhet

 

Och jag minns så väl vad jag sa till dig den där gången, sista gången

Du såg skräcken i mitt ansikte

Du svepte bort den med ett leende

Du sa: Allt jag gör det gör jag av ren godhet

 

Jag är ingen jävla ängel

och du blir först mot väggen

som ett varnande exempel

Ett exempel för nya generationer

på vad som händer när du inte tror på godhet

och jag är glad att det är över

 

 

Nu kom Axel. hoho!

 

Adjö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0