snart är morgonen här

Inget formbesked från vädret idag direkt. SItter i soffan och tänekr låta denna dag gå till städning av mitt hem. Mot kvällen en löptur om benen bär.
 
Igår var det säsongspremiär för Aruba och klacken, bestående av Frida, jag, Rasmus och Fredrik var på plats. Med öl och glatt humör. Grabbarna vann med 2-0 efter mål av debutanterna Martin och eeeh jag tror det var Björklund eller Nicke.. eller David.. fan. haha.
 
Jag har just nu ångest över vad jag ska välja att plugga i höst. Jag hatar att det blev som det blev med antagningen i och med skitkass information från våra kursansvarige. Just nu har jag möjlighet att istället för idé och lärdomshistoria läsa politisk geografi med samhällsplanering och urban socialgeografi. Det andra låter så otrooligt mkt roligare. Det finns bara ett stort MEN: Det är vääldigt likt det jag redan pluggat. En blandning mellan antropologi och etnologi. jag känner till och med igen titlar i kurslitteraturen. Så ja, det känns lite som slöseri på något sätt, att göra en så väldigt liknande sak igen. 
 
Mitt huvud känns lite tungt efter lagölen igår. Jesus. Carl är sjuk och tjatar om att jag ska komma med pizza, något jag efter en check ut på väderleken snabbt avböjde vänligen men bestämt. Att jag hemskt ogärna vill vara förkyld och förstörd kan också ha med saken att göra...
 
 
nu river hungern sönder mig.
 
jag saknar tove.
 
på återseende
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0