för att känna att vi står fria

mina händer och armar gör ont, men vad gör väl det, veckans pm är i princip klart. Det må vara ett av de lökigaste jag någonsin skrivit, men jag orkar inte bry mig. Alldeles för upptagen med att dricka julmust och tänka på att min favorithelg alla kategorier är i antågande.
 
Ikväll ska jag och mina kära vapendragare (vem som drar vems vapen är väl egentligen mestadels rätt oklart) ha seniorafton/julmys. Det ska bakas stompa (stekpannebröd, jultradition från vår gemensamma farmor-mormor) och drickas lusseglögg. Vi har ingen kavel, så det blir en vinflaska som får tjäna som sådan, vi har heller ingen mortel, men väl en hammare! eeh. Därefter blir det på spåret och skavlan. Åh wow vad pensionärigt och härligt. Allt för att väga upp gårdagens ölhävning (nåja) i stockholm och morgondagens ölhävning (åjo!).
 
Igår var vi som sagt en sväng till huvudstaden. Detta för att våra kära vänner Filip, Rasmus, Adrian, Nicklas, Gustav och Miriam spelade på debaser strand. Bra lät det och kul var det! Ser fram emot morgondagen då de spelar här i staden. 
 
 
Hungern når just nu nya nivåer. Har tränat och hoppat över lunch. Skitdålig kombo. Dags att göra något åt det nu tror jag.
 
Adjö
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0