moon river

Igår var Filip på besök och gjorde låtar av mitt och Fridas ibland ytterst tveksamma leverne. Idag har jag dem på hjärnan, till min minst sagt stora förtret. Fan.
 
Borde läsa Nietzsche. Det kommer jag inte hinna då jag istället prioriterat hårtvätt och Einsteins reletivitetsteori. Hmm. Har ångest över att inte kunna tärna idag pga begynnande förkylning som jag på intet sätt vill förvärra. Är läget oförändrat eller bättre imorgon kör jag då istället. Här tas inga risker att få feber eller annan skit mitt i bästa advent!
 
Apropå advent, wow vad jag älskar låten moon river. ingen jullåt, men det är ändå stämningsfull likt få andra och går varm nu i juletid. 
 
Nu skola
 
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0